Inloggenx

Als u een account bij ons hebt, log dan in a.u.b.

Account aanmakenUw wachtwoord vergeten?

* Verplichte velden

Account aanmakenx

* Verplichte velden

Terug naar login venster

Uw wachtwoord vergeten?x

Vul uw e-mailadres hieronder in en wij sturen u een link op om uw wachtwoord te resetten.

* Verplichte velden

Terug naar login venster

B2B FAQ

(voor een niet zakelijke FAQ zie onze B2C sites)

Voor meer informatie over de bestrijding of herkenning van spint zie onderstaande pagina's

Wat is spint?
Hoe spint te herkennen
Spint Bestrijden

Waarom zie ik geen inkoop of groothandelsprijzen?
Om inkoopprijzen te zien moet u ingelogd zijn. Indien u bent ingelogd dient u uw BTW nummer in te voeren en te valideren om inkoopprijzen te kunnen zien. Dit nummer begint met NL, gevolgd door nummer en eindigt op B01 t/m B99.

Indien u geen BTW nummer heeft of fouten krijgt bij de invoer, neem dan contact met ons op zodat wij uw account op de juiste instellingen kunnen zetten. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt in uw account en klikt op ‘mijn bestellingen’, vindt u een overzicht van uw bestellingen. Normaal gesproken ontvangt u binnen 2 werkdagen uw bestelling. 

Zolang het artikel de bestelstatus ‘Wordt verwerkt’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om uw bestelling in orde te maken in ons distributiecentrum.

Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst verandert de status in uw account naar ‘Verzonden’. Meestal betekend dit dat uw bestelling de volgende werkdag wordt bezorgd.

Past mijn bestelling door de brievenbus?
Nee, door ons geleverde artikelen passen niet door de brievenbus en zullen altijd door een pakketdienst worden bezorgd.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbus adres?
Nee, op dit moment bieden wij geen mogelijkheid tot afleveren bij een postbus.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen’. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat onze pakketbezorger de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

In mijn account staat dat mijn bestelling is verzonden. Waarom heb ik mijn bestelling niet ontvangen?
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 3 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 3 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren navraag te doen.

Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar een adres buiten Nederland worden verzonden?
Voor bestellingen die verzonden worden naar een adres buiten Nederland gelden andere levertijden. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd, omdat alle artikelen voor zover mogelijk in één keer worden verzonden. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt. Op dit moment kunnen wij geen indicatie geven van levertijden buiten Nederland.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien u uw aankoop zakelijk gedaan heeft dan kunt u de gekochte goederen niet retourneren. 

Wat gebeurt er als ik een rembours zending weiger?
Indien u uw aankoop zakelijk gedaan heeft dan brengen wij €25,- in rekening voor de gemaakte verzendkosten.Onder weigering verstaan wij ook het verzuimen een nieuwe afspraak te maken met onze pakketdienst.

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Het kan zijn dat wij de artikelen onafhankelijk van elkaar verzenden.